2011. augusztus 18., csütörtök

2009-2010 Etető

Ezen a télen nyílt először lehetőségem arra, hogy tükörreflexes géppel tudjak fotózni az etetőnél. Mivel a jelenlegi vázam még nem volt meg, ezért nagypapám kölcsöngépével (Canon 450D + Canon EF 70-300mm f/4-5.6) készítettem a képeket. Kitettem az etetőt az egyik öreg cseresznyefánkra, és behúzódtam a fedezékembe, ami mindössze egy földbe vert lábakra helyezett osb lapól állt, melynek egy nagy álcahálót lógattam le az oldalán. Eléggé kezdetleges megoldás, de így sem voltam észrevehető, bár eleinte a zár kattanásától tartottak a madarak. Így azonban nem voltam eléggé közel az alanyokhoz, többek között kék cinkéhez, csízekhez, barátcinegéhez.. Gondolva egy merészet kimásztam az osb lap alól, és felkapaszkodtam az etetős fa melletti másik cseresznyefára. Máris jobbak lettek a körülmények, csak meg kellett várnom ott a hidegben mozdulatlanul, amíg a madarak kicsit hozzászoknak a jelenlétemhez. Fagyoskodtam pár órát odafent, és kb. 5-6 értékelhető képet azért csak sikerült készíteni.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése