2011. augusztus 21., vasárnap

Keresztcsőrű (2010.12.21.)

Ezen a napon egy szerencsés találkozásban volt részem. Már karácsonyi szünet volt az iskolában, és reggel olyan 8 körül, amikor felkeltem, az első dolog amit megpillantottam az ablakon keresztül, egy 5-6 fős keresztcsőrű csapat volt, ahogy a fenyőfán szórakoznak. Több se kellett, úgy ahogy voltam berohantam a szobába a fényképezőgépért. Azért még gyorsan beleléptem egy cipőbe, így is nagyon fáztam, de gondoltam nincs idő arra, hogy a pulcsival vagy kabáttal vesződjek. Gyorsan ki a kertbe, irány a fenyőfa. Próbáltam kicsinek és észrevehetetlennek tűnni, de csak sikerült átzavarnom őket a tujákra. Ez azért - mint később kiderült - nem volt akkora tragédia, mert ott közelebb tudtam férkőzni hozzájuk. Egy egész bizalmas példány nem repült el rögtön ahogy közelítettem, így tudtam róla felvételeket készíteni. Fény az nem volt sok...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése