2011. augusztus 20., szombat

Háztetőn (2011. 09. 17.)

 (Ezek a képek már a jelenlegi felszerelésemmel készültek, mint innentől az összes) Láttam a szobámból, hogy a vetési varjak folyamatosan röpködnek a ház felett. Gondoltam felmegyek a tetőteraszra, hátha össze tudok hozni egy-két röpképet. Eleinte látványosan kikerülték a házat, de szép lassan megszokták, hogy ott kattogok alattuk, és olykor egész közel jöttek. Ráadásul nem csak a varjaknak támadt kedvük erre szálldosni, egy szajkó is a ház mellett repült el oda-vissza, nagyon örültem neki, kapott is egy rövidke sorozatot. 






Ekkor magas, szaggatott hangra lettem figyelmes a diófa irányából. Nem is mertem remélni, hogy ilyen jó ötlet lesz feljönni a tetőre. Egy sárgafejű királyka landolt a fa tetején, kicsit repkedett ágról-ágra, nagyon izgága jószág. Azért egy éles képet sikerült készítenem róla. Aranyos madár.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése